10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 32735
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 6.5k

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شكاف هاي كيفيت در خدمات بانكي

دانلود تحقیق درمورد شكاف هاي كيفيت در خدمات بانكي

0 6.5k
دانلود تحقیق درمورد شكاف هاي كيفيت در خدمات بانكي

با دانلود تحقیق در مورد شكاف هاي كيفيت در خدمات بانكي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شكاف هاي كيفيت در خدمات بانكي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شكاف هاي كيفيت در خدمات بانكي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شكاف هاي كيفيت در خدمات بانكي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

از سال 1960 به بعد فعاليتهاي بانكداري به نحوي چشمگير متحول شده است. اما با ورود وسيع رايانه ها به عرصه خدمات بانكي پس از سال 1980، گستره خدمات بانكي وسعت بيشتري يافته و سرعت انجام امور مربوطه نيز به همان ميزان افزايش داشته است. به موازات اين تحولات، ميزان انتظارات مشتريان بانكي از شبكه بانكي رشد داشته است آن چنان كه همه مشتريان خواهان دريافت خدمات با كيفيت بالا، افزايش سرعت در انجام عمليات بانكي و توجه خاص كاركنان به خود هستند. سرعت در ارائه خدمات با استقرار شبكه هاي رايانه اي به خودي خود بهبود يافته است اما دقت و كيفيت در ارائه خدمات تنها با افزايش توان ماشين و پيشرفت فناوري تحقق نمي يابد.

به همين دليل از بهبود كيفيت خدمات بانكي، به عنوان يك فرهنگ در سرتاسر بدنه بانكهاي پيشرو حمايت مي شود. راهبرد بلندمدت و اصلي در تمام بانكهاي موفق در سرتاسر جهان، «در مركز كسب و كار قراردادن مشتريان است». بانكهاي ايراني نيز از اين قاعده مستثني نيستند چون در تلاش براي افزايش سهم خود از كل بازار خدمات بانكي، آن بانكي موفق تر خواهد بود كه به راهكار بهبود كيفيت خدمات بانكي به عنوان يك راهبرد توجه كند نه يك طرح تاكتيكي، بنابراين، لازم است تا با تحليلي آسيب شناسانه، عواملي كه برعدم ارتقاي كيفيت خدمات بانكي در ايران موثر بوده اند را شناسايي كرده و براي رفع اين عوامل، راه حلهايي پيشنهاد كنيم و آنها را عملي سازيم. هرچند معتقديم كه براي حل يك مشكل راهكار يگانه اي وجود ندارد.


10,000 تومان