مقاله بررسی راهکارهای علاقه مند سازی معلمان به درس هنر
0
8k
نام فایل:بررسی راهکارهای علاقه مند سازی معلمان به درس هنر
تعدادصفحات:12
فرمت فایل:ورد
مقدمه
هنر زبان درونی فرد است. زبان ناطقی است که در صورت پرورش آن زبان می گشاید. از گذشته تا کنون هنر و آثار هنری هستند که از دل تاریخ از میان همه ی اعصار و قرون گذر کرده و هیچ گاه به انحطاط و نابودی نرسیده اند. زیرا هنر در بطن وجودی بشر و همراه همیشگی اوست. طراحی خانه و وسایل منزل، خرید لباس، تزئین غذا و ... همه از ذوق ما سرچشمه می گیرد و انسان از قدیم به سوی زیبایی ها گرایش داشته و دارد. در
آموزش و پرورش که مهمترین هدف آن شناخت استعدادهای دانش آموزان و شکوفا نمودن آن ها و ایجاد مهارت کافی در ابعاد مختلف رشد می باشد، این هنر است که می تواند این استعدادها را پدیدار و شکوفا کند.
طرح مساله
در یکی از روزهای سرد زمستان، زنگ تفریح آخر بود که در دفتر مدرسه با همکاران نشسته بودیم که مدیر زنگ کلاس را به صدا درآورد. بعد از شنیدن صدای زنگ نقاشی، نقاشی داریم این « : سرو صدای بچه ها به گوش می رسید که همه فریاد می زدند سرو صداها مدیر مدرسه را بیرون از دفتر کشاند و او سعی کرد بچه ها را آرام کند. .»
تعدادصفحات:12
فرمت فایل:ورد
مقدمه
هنر زبان درونی فرد است. زبان ناطقی است که در صورت پرورش آن زبان می گشاید. از گذشته تا کنون هنر و آثار هنری هستند که از دل تاریخ از میان همه ی اعصار و قرون گذر کرده و هیچ گاه به انحطاط و نابودی نرسیده اند. زیرا هنر در بطن وجودی بشر و همراه همیشگی اوست. طراحی خانه و وسایل منزل، خرید لباس، تزئین غذا و ... همه از ذوق ما سرچشمه می گیرد و انسان از قدیم به سوی زیبایی ها گرایش داشته و دارد. در
آموزش و پرورش که مهمترین هدف آن شناخت استعدادهای دانش آموزان و شکوفا نمودن آن ها و ایجاد مهارت کافی در ابعاد مختلف رشد می باشد، این هنر است که می تواند این استعدادها را پدیدار و شکوفا کند.
طرح مساله
در یکی از روزهای سرد زمستان، زنگ تفریح آخر بود که در دفتر مدرسه با همکاران نشسته بودیم که مدیر زنگ کلاس را به صدا درآورد. بعد از شنیدن صدای زنگ نقاشی، نقاشی داریم این « : سرو صدای بچه ها به گوش می رسید که همه فریاد می زدند سرو صداها مدیر مدرسه را بیرون از دفتر کشاند و او سعی کرد بچه ها را آرام کند. .»