- پس از آموزش درس به صورت کلامی، از دانش آموزان خواسته می شود فعالیت ها را به صورت نمایش انجام دهند. - بعد از بررسی فعالیت های
تعدادصفحات 6
فرمت فایل
شرح حال
الف: تکوینی (در جریان تدریس) پس از نظارت بر کار دانش آموزان از گروه ها خواسته می شود که با مشورت هم گروهی های خود چگونگی انجام درس انتخاب و تصمیم گیری ، توجه به فعالیت های انجام شده را با راهنمایی سرگروه انجام دهند.
ب: ارزشیابی تراکمی
با استفاده از کارت های آموزشی از دانش آموزان خواسته می شود که سوالات مربوط به درس انتخاب و تصمیم گیری را جواب دهند.
|
پس از نظارت بر کار دانش آموزان از گروه ها خواسته می شود که با مشورت هم گروهی های خود چگونگی انجام درس ، توجه به فعالیت های انجام شده را با راهنمایی سرگروه انجام دهند.
|
از دانش آموزان خواسته می شود، تا برای جلسه ی بعد با توجه به تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس انتخاب و تصمیم گیری پایه ششم نمونه واقعی در زندگی بیان کنند. |
– کریمی،یوسف( 1392 ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها. تهران: نشرارسباران. – کریمی،یوسف( 1390 ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها(چاپ یازدهم).تهران: نشرارسباران. – کریمی،ي. ( 1389 ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها(چاپ یازدهم).تهران: نشرارسباران. – وینرایت،ویلیام(بیتا). عقل ودل. ترجمه: محمدهادي شهاب( 1394 ). قم: انتشارات پژوهشگاه تفکر و پژوهش ومعارف اسلامی. – مارشال،کاترین وراسمن،گرچنب. ( 2014 ). روش تحقیق کیفی. ترجمه: علی پارسائیان وسیدمحمداعرابی(2016).تهران: انتشارات دفترپژوهشهاي فرهنگی. ) .– مارشال،ك. وراسمن،گ. ب. ( 2015 ). روش تحقیق کیفی. ترجمه: علی پارسائیان وسیدمحمداعرابی 1377). تهران: انتشارات دفتر پژوهشهاي فرهنگی. – سرمد،زهره؛بازرگان،عباس وحجازي،الهه. ( 1394 ) روشهاي تحقیق درتفکر و پژوهش رفتاري. تهران: انتشارات آگه. – سرمد،زهره،بازرگان،عباس وحجازي،الهه. ( 1391 ) روشهاي تحقیق درتفکر و پژوهش رفتاري. تهران: انتشارات آگه. – سرمد،ز.،بازرگان،ع. وحجازي،ا. ( 1389 ). روشهاي تحقیق درتفکر و پژوهش رفتاري. تهران: انتشارات آگه
|