اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس باغ سری فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیر
بسم الله الرحمن الرحیم
فرمت فایل word
تعدادصفحات 7
شرح حال
طرح درس رو زانه درس باغ سری هدیه های آسمانی پایه ششم | |||||||||||
مشخصات کلی | شماره طرح درس: 4 | موضوع درس: باغ سری | تاریخ اجرا: | مدت اجرا: | |||||||
مجری: | کلاس: ششم | تعداد فراگیران: | مکان: | ||||||||
الف: قبــل از تـــــــدریــس | |||||||||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم | |||||||||||
سطح هدف | اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس باغ سری فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس باغ سری طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس باغ سری ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس باغ سری
| ||||||||||
هدف کلی | دانش آموزان باید مفاهیم درس باغ سری را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند. | ||||||||||
اهداف مرحلهای | 1. تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب هدیه های آسمانی درس باغ سری پایه ششم اختصاص داده شده است . 2. تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب هدیه های آسمانی درس باغ سری پایه ششم 3. تعدا د ماهی که به این درس کتاب هدیه های آسمانی درس باغ سری پایه ششم تخصیص یافته است. بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب هدیه های آسمانی درس باغ سری پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
| ||||||||||
هدفهای رفتاری آموزشی | اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی) انتظارات در پایان آموزش | حیطه و سطح در بلوم | عناصر برنامه درسی ملی تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق | ||||||||
عنصر | عرصه ارتباط با | ||||||||||
خود | خدا | خلق | خلقت | ||||||||
اندیشیدن در مورد توانایی های دیگران و چگونگی تدریس کتاب هدیه های آسمانی درس باغ سری پایه ششم | شناختی | تفکر |
|
| * |
| |||||
علاقه به استفاده از نتایج تدریس کتاب هدیه های آسمانی درسباغ سری پایهششم | عاطفی | ایمان |
|
| * |
| |||||
آگاهی و اطلاع از کاربرد این درس در زندگی روزمره | شناختی | علم |
|
| * |
|